Inte snäll mot mig själv.

Idag är en sån dag när jag inte vet riktigt vad jag ska skriva. Jag har inte gjort något som är värt att prata om, humöret pendlar och detta hoppas jag har med hormonerna att göra för detta är inte likt mig. 

Iofs så närmar sig flytten, vilket jag börjar bli väldigt stressad över. Det är så mkt som ska göras på kort tid och jag vill som vanligt vara ute i väldigt god tid för att undvika denna stress som jag inte hanterar särskilt bra, men nu är vi inte det, vilket betyder att jag går med huvudvärk hela tiden, sover dåligt, vill gråta konstant... detta är så svårt att prata om för även om jag mår superdåligt vill jag inte att andra ska uppleva denna stress jag känner och pratar jag om det kanske de får upp ögonen för allt som jag går och ältar... samtidigt, hur kan de hjälpa mig om de inte vet att jag är stressad och mår så här?
Det är ett jävla helvete och jag har skapat det helt själv så nu får jag väl leva med det också...

För att göra inlägget ännu muntrare.
Ska jag tillägga att mina sammanbrott kommer tätare. Förut hade jag dåliga dagar med ett sammanbrott i månaden kanske. Nu har jag haft en dålig vecka men sammanbrott varje dag...
Hur långt efter en förlossning kan man drabbas av förlossningsdepression?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misscaroliine

Livet som nybliven mamma, med allt var det innebär

RSS 2.0