Snabb sammanfattning

Skitnatt för både lilltrollet och mig. Vid halv 6 gav jag upp och tig med henne ut till tv och tittade på nyhetsmorgon tills Maxi öppnade. Tog då en lång promenad i regnet så gon invigde regnskyddet till vagnen och jag invigde min nya regnjacka. Hon lyckades somna i vagnen så jag var superstressad inne på Maxi för jag hatar att gå i affärer när hon skriker i vagnen. Rafsade ihop några frallor, Celsius (välbehövligt efter denna skitnatt) sen halvsprang jag mot kassorna. 

Aja resten av dagen har vi inte gjort ett skit. Mina föräldrar var på besök och b i lyckades få henne att somna. Dock samma dumma tid som igår men eftersom jag vägrar göra om den natten så väckte jag henne vid 8. Nu har hon precis somnat om igen, mätt och ren så förhoppningsvis sover hon några timmar. Vilket jag tänkte passa på att göra med!
Natti (null)
Dumma mamma som väcker mig! 
Lite suddig bild på en supertrött trollunge 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misscaroliine

Livet som nybliven mamma, med allt var det innebär

RSS 2.0