Frustrerad till 1000

Jag har dåligt samvete för att jag hatar att vara ensam med lillan. Men de här veckorna är jag ensam på kvällarna när gan jobbar och kvällen är inte den bästa tiden på dygnet för henne. Konstant skrik ikväll igen. Jag försöker hålla henne lugn, amma när hon vill och funkar inte det får hon ersättning, leka med henne, sitta i soffan och mysa, går runt och vaggar eller försöker söva henne men då sov hon i 20 min sen vaknade hon och skrek igen. Jag blir så frustrerad och vet inte vad jag ska göra...

Vi var på babymassage idag och efter förra gången var hon supertrött och sov i flera timmar efter men inte idag.

Jag vet att det är en utvecklingsfas vid 3 månader så jag hoppas det handlar om det så det går över snart, är inne på dag 3 nu med skrik, gnäll och dålig sömn. (null)
Random bild bara.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misscaroliine

Livet som nybliven mamma, med allt var det innebär

RSS 2.0